P’Alantre Llión, las declaraciones del alcalde suponen una cortina de fumu pa ocultar un nuevu desplante a las demandas populares. Alantre nun amorará nengún tipu de complicidá con un PSL qu’ignora los intereses de las llionesas y llioneses.

Fotografía: Martínezld
Alantre Llión denuncia la falta de seriedá de José Antonio Diez cuando afirma que’l Secretariu d’Estáu de Tresporte “lee los whatsapp, pero no contesta”. Alcordamonos qu’había sofitáu nel sou día la propuesta del Ministeriu de Tresportes en relación cona creación d’una vía verde hasta la estación de Matallana, agora’l rexidor legionense cela y carga escontra’l Ministeriu de Tresporte.
La denuncia realizada por José Antonio Diez escontra’l Secretariu d’Estáu de Tresporte y Movilidá Sostenible supon un nuevu desplante y abandonu, asina como una evidente falta de comunicación ente l’Ayuntamientu y el Gobierno central. Tras los abucheos recibidos na concentración a favor de la reapertura de la línea hasta la estación de Padre Isla, l’alcalde de Llión realizóu unas declaraciones qu’aparentan dar un xiru de 180 grados sobru la sua última intervención n’outuenu con respecto a la llínea de Feve, cuando afirmóu que “los vecinos afectados por el corredor están más que adaptados a la situación actual sin ferrocarril”.
L’alcalde continúa sacando réditu electoral propiu cona sua confrontación regular col actual Ministru de Tresporte, el tamién socialista Óscar Puente, de quien afirmóu qu’ fae “oídos sordos”. P’Alantre León, estas declaraciones evidencian un nuevu desplante a las demandas populares de los ciudadanos de Llión. De nuevu, el PSOE desoyi las reivindicaciones de los llioneses que salienon a las calles esti domingu pa reclamar lo acordado hai ya más d’una década ente Ayuntamientu y Ministeriu. Si en declaraciones concedidas a la prensa n’outuenu falaba de pérdida de tiempu pal consistoriu y de “ver qué se resuelve”, tres la creación d’una nueva plataforma de defensa del ferrocarril del Toriu, Diez agora afirma que «la petición de la ciudadanía leonesa es unánime y clara».
Esti nuevu entorne discursivu produzse nel contextu de manifestaciones multitudinarias nel barriu de La Asunción a favor de la reapertura del tramu hasta’l centru de la ciudá. Sicasi, a la vista de la inoperancia y de la falta de compromisu del PSOE en materia de ferrocarril, Alantre reafírmase na sua postura de nun amosar nengún tipu de complicidá con un PSL que nun sirve pa representar los intereses de los llioneses y llionesas ya incluso los ignora y desatiende.
Pa Alantre Llión, esta situación de falta de representatividá rial y abandonu por parte de los partidos estatales nas instituciones evidencia la necesidá de construir espacios propios pa que los ciudadanos vean las suas demandas fechas realidá y sirvan pa defender los intereses de los llionesas y llioneses ya interlocutar de forma directa col Estáu.
Asina, Alantre quier amosar la sua total disconformidá cona acción política llevada a cabo pol consistoriu en relación cona llínea de Matallana, estar conas llionesas y llioneses afectados de la Ribera del Torío y Montaña Oriental, y denunciar la impostura política del Alcalde de Llión conas suas declaraciones de pseudorebeldía escenificada, la cual dexa patente la incompetencia del PSOE «llionés» pa representar braeiramente los intereses de la ciudadanía. Los concejos de LLión afectados por esta merma na calidá del serviciu ferroviariu merecen menos desaires y palabras edulcoradas, y más explicaciones serias, y facer efectiva d’una vez la chegada de los trenes FEVE a la Estación de Matallana.
Alantre León recela de los cambios drásticos en el discurso de José Antonio Diez sobre la llegada de FEVE a Padre Isla
Alantre no mostrará ningún tipo de complicidad con un PSL que ignora los intereses de las leonesas y leoneses.
La denuncia realizada por José Antonio Diez contra el Secretario de Estado de Transporte y Movilidad Sostenible supone un nuevo desplante y abandono, así como una evidente falta de comunicación entre el Ayuntamiento y el Gobierno central. Tras los abucheos recibidos en la concentración a favor de la reapertura de la línea hasta la estación de Padre Isla, el alcalde de León ha realizado unas declaraciones que aparentan dar un giro de 180 grados sobre su última intervención en otoño con respecto a la línea de Feve, cuando afirmó que “los vecinos afectados por el corredor están más que adaptados a la situación actual sin ferrocarril”.
El alcalde continúa sacando rédito electoral propio con su confrontación regular con el actual Ministro de Transporte, el también socialista Óscar Puente, de quien ha afirmado que hace “oídos sordos”. Para Alantre León, estas declaraciones evidencian un nuevo desplante a las demandas populares de los ciudadanos de León. De nuevo, el PSOE desoye las reivindicaciones de los leoneses que han salido a las calles este domingo para reclamar lo acordado hace ya más de una década entre Ayuntamiento y Ministerio. Si en declaraciones concedidas a la prensa en otoño hablaba de pérdida de tiempo para el consistorio y de “ver qué se resuelve”, tras la creación de una nueva plataforma de defensa del ferrocarril del Torío, Diez ahora afirma que «la petición de la ciudadanía leonesa es unánime y clara».
Este nuevo vuelco discursivo se produce en el contexto de manifestaciones multitudinarias en el barrio de La Asunción a favor de la reapertura del tramo hasta el centro de la ciudad. Sin embargo, a la vista de la inoperancia y de la falta de compromiso del PSOE en materia de ferrocarril, Alantre se reafirma en su postura de no mostrar ningún tipo de complicidad con un PSL que no sirve para representar los intereses de los leoneses y leonesas e incluso los ignora y desatiende.
Para Alantre León, esta situación de falta de representatividad real y abandono por parte de los partidos estatales en las instituciones evidencia la necesidad de construir espacios propios para que los ciudadanos vean sus demandas hechas realidad y sirvan para defender los intereses de los leonesas y leoneses e interlocutar de forma directa con el Estado.
Así, Alantre quieren mostrar su total disconformidad con la acción política llevada a cabo por el consistorio en relación con la línea de Matallana, estar con las leonesas y leoneses de la ribera del Torío y Montaña Oriental, y denunciar la impostura política del alcalde de León con sus declaraciones de pseudorebeldía escenificada, la cual deja patente la incompetencia del PSOE “leonés” para representar verdaderamente los intereses de la ciudadanía. Los concejos de León afectados por esta merma en la calidad del servicio ferroviario merecen menos desaires y palabras edulcoradas, y más explicaciones serias, y hacer efectiva de una vez la llegada de los trenes FEVE a la Estación de Matallana.